2008/11/13

朋友說II




2008 11 13
新加坡女女說:

呢排見工成日都有人問我:
你對你未來五年有咩期望?

這陣子看了一本MUST 睇*既書
書係講一個空姐在巴林既一年生生活
呢個作者超型
有鋪走佬癮
佢自從畢業就走佬去新加坡做社工
之後又走佬去巴林做空姐
據我所知佢走佬過好多地方
之後佢一定再次走佬
唔知佢會唔會試下走佬返香港呢

就係因為呢個超型人
我都好想做一啲自己想做既野
間唔中出走下唔做馬倩苗
貫徹始終地去玩食瞓
呢啲就係我呢五年既期望

odie, 我想睇第二集呀!
不過可能你已經唔係做空姐啦
咁一係你寫下你既自傳丫!

“super odie makes me happy!
please write the 2nd edition quickly!”




預科Daddy 說:

我用左6x蚊買你本書
又用6x蚊買左obama本書
你既地位簡直同obama一樣咁重要